Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 16. juni 2013

Ei sommarnatt på Jarbruene…

Fagereggi 2013 011

Eg og Hallvard tok ein rask bestemmelse, hytta var ledig og så var me klar for ein natt i fjellet. Med tunge sekkar luska me oss opp bakkane. Litt tyngre å gå til fjells med tung sekk, mot ein liten tur sekk. Men me kom oss no opp. Og koste oss gjorde me. Sol til langt på kveld.

Fagereggi 2013 012Fagereggi 2013 017

Strikketøy er eit must. Sidan det går litt tregt med vottane til projovotte alongen, så var det desse som fekk vera med. Så no er straks eine votten ferdig……og eg trur den andre snart ferdig og..

Fagereggi 2013 020Fagereggi 2013 025

Mer heldige som kan låna denne hytta når den måtte vera ledig.

Fagereggi 2013 028Fagereggi 2013 030

Då sola var gått med, vart himmelen berre heilt fantastisk.

Nåken so vil vera med ein gong, det er berre å sei i frå.

4 kommentarer:

  1. Jeg skulle gjerne vært med, men bor vel for langt unna. Det ser så trivelig ut......
    Så kjekt å kunne låne hytte. Jeg er medlem av Turistforeninga og har tilgang på mange hytter. Helt fabelaktig opplegg.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. so langt vekke bur du vel ikkje. set deg på bussen so hentar eg deg.

      Slett
  2. Så flotte bilder, ser ut som dere har hatt en kjempeflott tur! Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Vottene ser ordentlig lekre ut. Og ja, votter tar lang tid :)

    SvarSlett