Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 20. november 2009

Strandamessa på Vinje

IMG_4375 IMG_4376 I dag reiste eg rett frå arbeid, med mål Strandamessa på Vinje. Der visste eg at Trollkåno skulle vera og ho ville eg helsa på. Kjøpa litt hadde eg bestemt meg for og. Og so eg gjorde, alle desse figurane vart med heim til Sogndal. Nokre skal eg ha sjølv andre vert julapressangar.

IMG_4378 IMG_4374

IMG_4372  Veit ikkje heilt kven og kva, kvar og ein skal få, men denne skal eg iallefall ha sjølv. Da e sikkert. Må nok ha meg fleire slike troll og nissar med tid og stunder.

Eit stykke var det å køyra, men kva gjer vel det når det er so masse fint å sjå.

 

 

 

 

 

DSC00050 DSC00048 DSC00049

Ha ei fin helg alle saman!

1 kommentar:

  1. Kjempefine nisser.Her hadde det vore gøy å vore Ha ei fin helg du og.

    SvarSlett