Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 18. november 2009

Hemmelegven november

IMG_4362

Jippi eg fekk hemmelegven pakke i posten. 2 nøster opal garn og 1 nøste on line garn, sjokolade og te. Sokoladen dreiv eg og minste guten og kosar oss med før dei andre kjem att frå skulen. Eg gledar meg til å smake på teen, for den luktar utruleg godt. Skal bli kjekt å prøve opal garnet for det har eg ikkje strikka av endå. No har eg masse sokkegarn og fleire sokkebøker så det skal ikkje mangla på oppskrifter til garnet.

Tusen takk min hemmelegven.

1 kommentar:

  1. Heldiggrisen!! :D
    Kjempefint garn!
    Spennende pakke!
    Jeg tar en sjokoladebit;)

    SvarSlett