Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 3. november 2009

Rose red lue

IMG_4291  IMG_4285

No har eg herma etter Linda. Eg har strikka ei lue kjøpt på nettet her. Lua mi er strikka i Alpa frå trysilgarn.

Lua den har allereie skifta eigar. Trur nok at eg kjem til å strikka fleire slike, kansje ikkje til meg sjølv. Passa liksom ikkje heilt. Eg er vel ikkje noko luetype. Ho passar betre på Linda strikkesaken enn meg.

5 kommentarer:

  1. Hei!
    Nydelig lue!
    Også pulsvarmere og sjal lenger ned her.
    Nydelige farger!!

    SvarSlett
  2. Super lue! vanskelig med hodeplagg, for jeg er selv ingen luebruker, så her gjelder det bare å prøve seg fram;)
    ha ei flott uke vider og klem,)

    SvarSlett
  3. Nydelig lue du har strikket, den ser kjempedeilig ut.

    SvarSlett
  4. Kjempefin lue,likte både mønster og farge på den.Ha en flott dag.

    SvarSlett