Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 8. november 2009

Lue med glitter.

IMG_4302Lurdagskveld mannen, eldste sonen og svogeren min dreiv på ute og støypte ville Tassen vera med og. Og tryggaste plassen og kansje der hunden likar seg best er då i traktoren. Der i frå får han med seg alt. Likar å ha kontrollen.

 IMG_4303Dette er mellomste jenta til eine syster mi. Ho sit som modell for hua som er strikka i garnet Silver Dream  og pinne nr. 4. Det er glitter i garnet, litt stilgt. Men kansje ikkje for vaksne.

IMG_4305 Ei lita baby lue strikka i Alpaca frå Drops.

Babyhua laga eg ferdig tidlegare i veka, men har ikkje vore god te å blogga den før no. Etter å ha kome meg att etter svineinfluensa vaksineringa på torsdag. Og besøk i huset, av syster svoger og 3 tantebarn.

3 kommentarer:

  1. Det glittergarnet er kjempefint, berre så synd det er acryl.

    SvarSlett
  2. Ja ingrid det er sant, men til luer når det ikkje er so kaldt så er det greit.

    SvarSlett
  3. Takk for hyggelig kommentar;) Formen er stigende;)
    Flotte luer du har laget i det siste!!
    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett