Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 25. august 2009

Laugi

IMG_3878

Her klorar furutreet seg fast til bakken. Det er ikkje mykje som skjuler røtene.

IMG_3894

Eg og Tassen har vore på lang tur i dag. Me gjekk fram over til laugi i Gunvordalen. Gjekk på venstrasida av elva fram og heim att gjekk me på høgresida. I frå me gjekk til me kom tilbake til bilen hadde me brukt 2 timar og 15 minutt. Det er bra det til å vera den slappe kroppen min. Den er ikkje slik som den ein gong var…….

IMG_3890

Ligg nedi lyngen for å ta bilde, jammen er det koseleg.

IMG_3897

Trudde eg var komt fram til vatnet som skal vera her langt framme i dalen, men nei då det var laaaangt at til vatnet. IMG_3885

No sit eg her og kjenner at eg er stiv og støl i beina. Får slappa av med litt hardangersaumsying.

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder av nydelig norsk natur!!
    herlig med fjell.. det er det ikkje mykje av her, hehe

    og *klappe* for innsatsen og kaloribrenninga!;)

    SvarSlett
  2. Stive bein, men du så godt du har det inni dæ;) Flott tur! Ha en fin kveld!

    SvarSlett