Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 6. august 2009


Det er ikkje mykje som skjer for tida men litt er det no. Kosar meg med å gå rundt i hagen for å ta bilder av blomstrane mine. Her er det liljene mine som er fotografert. Nokre av dei iallefall. Har nokre rosa, gule og kvite og. Dei gule har ikkje sprotte ut endå.
Nederst til venstre ser ein baken til mannen i huset, han jobbar med å laga ny trapp til altanen vår.
Midt i bildet så ser de den eine uteplassen vår attmed dammen som ligg til venstre. Målet er å utvide den no i haust. Og då skal eg ikkje plante sån til rundt den. Det skal gå an å sitja på altane å sjå fiskane. Det gledar eg meg til.
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Her var det mange innlegg som jeg ikke har fått varsel om fra Blogger...Ser du har fått ny heading siden sist..kjempefin!! Den vesten du viser i et innlegg under har jeg selv merket meg;) Håper alt står bra til og ønsker deg en fin augustkveld!

    SvarSlett