Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 10. juni 2011

REGN…….no e eg lei……

lånt frå nettet

Regn er en form for nedbør, og kan opptre i andre former som snø, sludd, slaps (på bakken), hagl og dugg. Regn opptrer når vanndråper faller mot jordoverflaten fra skyer. Ikke alt regn når jordoverflaten, da noe fordamper når det faller gjennom tørr luft. Wikipedia

No er eg dritlei REGNET, kortid har da tenkt å gje seg. No har da regna nesten i eitt i 3 veker, iallefall ikkje langt i frå. Fint innever ja, men eg kjem meg ikkje til noko inne heller. Med detta veret så skulle eg fått strikka masse, men det vert berre nokre omgangar og så er eg lei det og. Ute er det ikkje råd å vera, sjølv med gode kle.

Gje meg styrke til å overleva detta her. No er det siste arbeidshelga før ferien, og skal ferien ha dette veret så veit eg ikkje kva eg gjere……..

1 kommentar:

  1. Takk for hilsen!
    Jeg føler med deg! Her regner det mer eller mindre hele tiden også. Måtte det være noen fine solskinnsdager på vent for oss!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett