Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 2. juni 2011

Hønse oppdrett……

IMG_9048IMG_9049

Me har hatt ei litt spennande tid her i heimen no. har nemleg hatt egg i rugemaskin, for fyrste gong. Og i går kom den fyrste og einaste kyllingen. Av over 20 egg så vart det berre ein kylling. Ikkje mykje fart i hanefar Smilefjes Minste guten som “eig” hønene har vore heilt i hundre…..

IMG_9050IMG_9053IMG_9054

Desse 4 kyllingane over, var eg på Sotra å henta på tirsdag. 3 dverg kochin høner og 1 hane (svarte). No er dei ca. 5-6 veker gamle. Skal bli spennande å sjå om dei vert så tamme som det står om denne rasen. Endå så er dei no litt skeptiske.

IMG_9051

Her står hanefar og brusar seg. Han er far til den vetle kyllingen heilt øverst. Har og ei høne som ligg “klukk”  og er me heldige så vert det ein kylling der og. Ho ligg på 3 egg men det er berre eit som er befrukta.

Så slik går dagane her….mating og pass av små barn/kyllingarSmilefjes

4 kommentarer:

  1. Så morsomt. Gratulerer. Blir spennende om det kommer flere små. Jeg skal følge nøye med. God helg fra Heidi

    SvarSlett
  2. Så gøy med så fine høner og kyllinger. Mamma hadde høner i min barndom, men de ble aldri noe særlig tamme. Broren min kjøpte befrukta høneegg av en nabodame som vi ruga ut med hjemmelaga rugemaskin som pappa lagde. Og da ble det 3 hanekyllinger og to høner. Vi beholdt den ene hanen, de to andre ble vel en kyllingmiddag. Det var veldig gøy med de små kyllingene, så skjønner godt at høneeieren hos deg er i hundre!

    SvarSlett
  3. Du verden så spennende. Søt kylling minstemann har fått. Lykke til med å temme de andre.

    SvarSlett
  4. Innhaldsrike dagar hos dykk. Spennande å fylje med på slikt. Har aldri hatt høner, men har fantasert om å fylle uthuset i hagen mang ein gong :)
    Flotte kuleprimula du har i hagen.

    God helg!

    Klem:)

    SvarSlett