Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 21. januar 2010

Vottar

 IMG_4744 

Endå eit par med vottar, denne produksjonen vil ingen ende ta………eller vil den? Byrja verte litt lei av å strikka da sama mønsteret fleire gongar. Noko som då inneber at eg har fleire vottar på gang. Før eg har strikka begge vottane, så har eg byrja på ein ny i eit anna mønster. Så eg har fleire vottar liggande, men det er berre ein av kvar…..

Mønster: Pt design 82

Garn: Pt 5 sport.

Storleik: Herre.

Til tider går det bort masse tid inn på datan, som eg kunne ha brukt på å strikka. Då hadde eg kanskje vorte ferdig med desse 4 para som eg strikkar på bestilling. Av og til når ein set seg ned så berre flyg timane avgarde…………skal berre nett innpå ein blogg til….men er det er no kjekt å sjå på alt det som vert blogga….. masse inspirasjon.

Ha ein fin kveld allesaman.

4 kommentarer:

  1. Flotte vottar!
    Kan umogleg vere tv-arbeid, detta.
    Apropos dataen....trur eg må avvenning, eg....finst det noko slikt skal tru?
    Lat meg få veta da i tilfelle....

    SvarSlett
  2. Kjempefine votter! Har hatt det så travelt, men registrerte awarden her forleden, tusen takk for at du tenkte på meg;)
    Tida ved pc'en går fort:D
    Ha en superduper kveld;)

    SvarSlett
  3. Hei på deg!
    Ble henvist hit av Tovepia, og har kikka litt rundt. Er imponert over din votteproduksjon.
    Hit kommer jeg gjerne tilbake :)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  4. Her er det ingen tvil om hva som har fanget deg på håndarbeidsfronten i det siste! Så mange flotte votter! -Og mange av dem er det blitt to i paret av også:)

    Ja, det er helt klart en verden av inspirasjon her ute på nettet!

    SvarSlett