Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 27. januar 2010

Selbuvotten

IMG_4783IMG_4777

No har eg strikka mitt fyste par med ekte selbuvottar(trur eg). For det har vore litt diskusjonar rundt om kring over kva som der dei orginale selbuvottane, ikkje veit eg. Men eg trur det at desse må koma inn under selbuvottkategorien. Må sei at eg er litt stolt av meg sjølv.

 IMG_4778 IMG_4779  

Mønster: Selbuvotten av Terri Shea.

Garn: Rauma finull.

Pinner: 2.5 mm.

Storleik: Dame

  IMG_4645 IMG_4780

For ei stund sidan strikka eg desse vottane til Hallvard. Vottane er strikka i pt5 sport. Eg trudde ikkje dette garnet skulle tova noko sidan det er nylon i det. Men det har det. Bildet til venstre er før bruk, og bildet til høgre er etter bruk. Det ser ut som om at ein har kosta dei med ein fin kost, på innsida av votten. Akkurat slik som ein gjer når noko er tova og så børsta. Krympa i storleik har dei og. Nokon som kjenner til dette garnet? Er det heilt normalt? Eg veit at rein ull tovar seg men, trudde ikkje ull med nylon gjorde det.

2 kommentarer:

  1. SO flotte vottar!
    Dei raude/kvite var heilt superfine!

    SvarSlett
  2. Du har all grunn til å vere stolt av deg sjølv, vottane ser flotte ut!!

    SvarSlett