Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 19. januar 2010

Eg har fått ein award.

Eg har fått ein award avTilflukt. tusentakk skal du ha. Alltid litt kjekt å få ros for det ein skriv og lagar. Men kva skal eg skrive om meg sjølv då, det vert no ikkje lett.

1. Flink til å strikke.

2. Er flink til å utsetja husarbeid, til eg berre må…

3. Likar ikkje trege mennesker.

4: Kunne vore flinkare å gått turar og spesielt med hunden.

5. Har laga meg eit handarbeidsrom på loftet.

6. Burde ha slanka meg…

7. Syns det er fint med snø.

 

Denne awarden gir eg vidare til tovepia ,hjemmeute ,LivM , trollogting , Bitt@mi ,Strikkesaken ,Malla Alle desse har fine bloggar det er vert å ta turen innom. Det er ikkje lett å plukke ut kven som skal få, for det burde alle fått. Men desse over her er det eg har plukka ut.

 

Det følger ein del krav med denne awarden.
Kopier awarden til bloggen din
Link til den personen som ga den awarden
Fortell 7 fakta om deg sjølv
Velg 7 andre du vil sende awarden til
Legg igjen ein kommentar i bloggen deira slik at dei får vite om denne awarden
(The rules of this award. Copy it to your blog, link to the one who gave it to you, 7 facts about you, send it to 7 others and leave a comment on their blogg)

2 kommentarer:

  1. Takk for awarden! Og kos deg med garnet:-) SJal blir nydelig av sånt garn!

    SvarSlett
  2. Hei Linda!
    Tusen takk....eg vart glad for slike....men er forferdeleg dårleg på å gjere noko med dei!
    må tenkje litt...

    SvarSlett