Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 5. april 2009

Tur palmelaurdag



Sat inne og vurderte om eg skulle ta meg ein liten tur. Tenkte og at det er sikkert fint ver i morgon og så eg kan gå ein tur då. Men heldigvis så tok eg til vetet og gjekk ut. Her ser det huset mitt ca. midt i bildet litt bakom trea. Det var utgangspunktet og turen slutta på bui hjå svogeren min.

Her er det stor snøsmelting. Det er fint med snø, men no vil eg ha den vekk.....

No nærmar eg meg svogers. Då eg kom fram til han så skulle hen heim til mor si som bur rett over oss. Sånn flaks så slapp eg gå heim att.

1 kommentar:

  1. Jeg må le, selv tenkte jeg også å gå en tur, men jeg "sto han av" som de sier i nord;) Men imorgen er en ny dag, og da skal jeg gå tur.. trur eg..

    SvarSlett