Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 1. april 2009

Komle middag

Nei no må eg leggja datan i frå meg......... skal laga komler eller raspeballar til middag og då er det ikkje hjelp i å sitja her å trykkja på tastane.......komla e godt.......da røykte kjøtet ligg i panna allereie.........vart plutseleg svolten................nam

3 kommentarer:

  1. Hørtes herlig ut! Her vet jeg ennå ikke hva det blir til middag, men har en plan...Ha en god dag videre og bon appetit!!

    SvarSlett
  2. Eg synest eg kjenner den gode lukta. Ha ein god middag.

    SvarSlett
  3. Hei Linda.
    Komle er godt.Særlig med dott;-))Hyggelig at du synes rotet mitt var fint. Jeg rydder om dagen skjønner du. Det som er brukbart pusser jeg opp. Klær og ting som ikke har noe verdi for meg gir jeg til bruktbua.Er ingen samler på ting, men gammelt synes jeg er fint. Og litt må man ha for å lagge hygge og stemning..........Ha en fin dag.....

    SvarSlett