Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 7. mars 2013

Jolnirs hjarte vottar....

Her kjem hjartevottane... Merkeleg kor lang tid ting skal ligga før det kjem på bloggen, kanskje dei treng litt modning:) Desse vart strikka ferdig i sydenvarmen:)
Desse er strikka i ullteppegarn kjøpt på sparkjøp, mønsteret har kjøpt på Ravelry.com og heiter jolnir av Emmy Petersson.
Desse kjem eg nok til å strikke fleire av, men då i litt tjukkare garn, for dei vart litt små. Eller det vil sei at dei passa meg heilt fint, men so har ikkje fg så store hender.







7 kommentarer:

  1. Kjempefine hjertevotter i nydelige farger! Jeg pleier også å strikke flere par når jeg først er i gang. Par nr 2 går liksom av seg selv, synes jeg.

    Riktig god helg!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Disse vottene var supre!
    Blir riktig inspirert!

    SvarSlett
  3. Så fine votter! Likte veldig godt at hjeremønsteret ikke er symmetrisk. Ser du har mange andre flotte votter her også.

    God helg!

    SvarSlett
  4. Fyttikatta det var lekre votter du har laget :) Kjekt å ha med litt strikketøy når man er på tur . Kos deg masse med de flotte vottene dine .. er misunnelig jeg vet du , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  5. Så flotte vottane dine blei!! Her skin sola så no må eg snart kome meg ut på tur:))

    SvarSlett
  6. Lekre votter i friske farger. Eg strikker gjerne fleire i same mønsteret. For når først ein får, så er det fleire som vil ha :) og så går det jo så mykje raskare med dei neste para.
    Ønsker deg ei riktig god helg!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  7. Kjempefine!
    Tror jeg må lete opp mønsteret da jeg har en jentunge som nok ville ha likt et par sånne :)
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett