Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 5. januar 2012

Sweet Caroline i raudt til meg sjølv…..

Desember 2011 051Desember 2011 055

Drista meg til ein farge som viser, ikkje berre grått, svart eller liknande. Denne vinteren skal de sjå at her kjem eg Smilefjes.

Mønster: Her

Garn: Drops alpaca.

Pinner: 3.5 mm og 4.5 mm.

Mengde: Trur eg brukte 4 nøster tilsaman.

 

Desember 2011 058Desember 2011 059

Her har eg strikka eit par leggvarmarar til ei jente på 7 år. Ikkje kjenner eg jenta, men eg håpar at dei passar. Mønster har eg laga sjølv. Ikkje nett noko designar, men eg glimtar til innmellom…. Sjølv om eg hels likar å strikke etter oppskrift, er litt mindre tenking og fundering då….i allefall viss oppskrifta er rett. Ikkje alltid oppskriftene er rett heller, eller at dei kan vere litt tungvint skrevne. Men men desse har no eg brukt hjernen min på, og no skal dei sendast til Bergen. Håpar dei kjem fram og ikkje havnar ein eller annan plass i posten systemet der dei ikkje skal vera……

Og så må de ikkje gløyma å melda deko på give awayen min i innlegget under.

 

14 kommentarer:

  1. Kjempe fine ting! Håper leggvarmerene passer for de er veldig fine!

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue i rødt! Fin farge som vises og gjør oss glade. Har du strikket skjerf i tillegg?
    Flotte leggvarmere også. De blir sikkert godt mottatt.

    SvarSlett
  3. Å hvor deilig lue og skjerf. Det er nesten å håpe at det blir litt kaldt så du kan ut og vise fram! Hilsen Heidi

    SvarSlett
  4. Så stilig sett du har strikket. Nå kommer du til å bli lagt merke til.

    SvarSlett
  5. Dritlekkert! Slit det med humøret. Dette er til å verta glad over.

    SvarSlett
  6. Knalllekkert rødt sett du har laget deg! Og er det ikke bra at både du og dine fine strikkerier synes, da?

    Leggingsene (som jeg trodde var pulsvanter før jeg leste teksten) var også kjempefine. Bra gaveide til ei lita jente!

    Jeg iler til give awayen din nå! (o:

    SvarSlett
  7. Knallfint sett med lue og skjerf i rødt - og du kledde det godt:) Selv er jeg glad i farger, selv om jeg for det meste bruker litt kjedelig farger.
    Leggisene var supre - du burde skrive ned oppskriftene og gjøre dem tilgjengelige:)
    Ha ei koselig helg - det skal jeg:)
    Klem!

    SvarSlett
  8. Dine flotte arbeid trenger ikke gjemmes bort i duse farger. Rødt er kult!
    Leggvarmene ble flotte og designet ble jo likeflott. Regner med at de vil glede mottakeren.

    God helg!

    Klem:)

    SvarSlett
  9. Nydeleg sett med skjerf og lue!

    SvarSlett
  10. Takk for helsinga på bloggen min. Nydeleg sett du har laga. Skal ein tur til Sogndal på møte på onsdag så eg får kjle meg godt. Kanskje blir det tid til ein tur på strikkbutikken også. Ha ei fin hobbyveke!

    SvarSlett
  11. Fint med det røde til deg som er mørk! En glad farge som "farger av" i hvrdagen! -Margit-

    SvarSlett
  12. Wow... den fargen kledde du bra og så blir man jo så glad av rød farge også da !
    De var lekre de leggvarmerne, jeg bare elsker strikka fletter :)
    Klem Linda.

    SvarSlett
  13. Veldig fine leggvarmere, blir nok en fornøyd jente som får de:)
    Koselig blogg du har med mye fint:) Legger meg til som følger.
    Hilsen fra Marianne

    SvarSlett
  14. Med så mye snø trenger du å friske deg opp med rødt sett! Jeg misunner deg ikke 1 m snø. Så flink du har vært til å lage mønster selv, de leggvarmerne så veldig fine ut.

    SvarSlett