Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 15. september 2010

Innvik og Olden

IMG_7028IMG_7029

I dag har eg hatt meg ein liten køyretur. Målet var Skogstad i Innvik, men sidan eg ikkje fekk tak i jakke til eldste guten der så vart det ein liten svipptur til Olden og. Der fekk eg tak i jakke til han, så då var og turen inn tjent att. Greit når ein rett og slett sparar ein del peng på å reise å kjøpe klede der. Litt til full pris vart det og. Så no er ein del av julepakkane komt i hus…..og godt er det.

 

  IMG_7033 

 IMG_7037Våtedalen

 IMG_7039 

IMG_7044

Her ser ein Selseng og litt av dalavatnet. Og då er det ikkje langt heim att.

1 kommentar: