Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 29. august 2010

Nytt babyteppe

To veker sidan sist. Det byrjar verte lenge mellom kvart innlegg no. Likar det ikkje men, men slik er det når ein driv med ørten ting om gongen. Og to harde arbeidsveker, då vert det ikkje tid til så masse strikking. Men har no fått gjort ferdig ein ting i allefall. No skal eg ta meg ein runde med vasking og om møblering i stova :)

DSC00067

 

Mønster: Mitt eige.

Pinner: 4 mm

Garn: Kauni i regnbogefargar.

 

DSC00025  Denna orkideen står no og blomstrar i kjøkenglaset, er han ikkje fin?

Ha ein fin søndag alle saman.

8 kommentarer:

  1. Flott mønster på det babyteppet!
    Du må gjerne komme på besøk når du er i Alta neste gang!
    Jeg bor i Troms, ca. tre kilometer fra grensa til Finnmark! Jeg skal nok lose deg fram når du kommer!

    SvarSlett
  2. Så koseleg babyteppe i flotte fargar :) Ha ein fin dag :)

    SvarSlett
  3. Nydelig blomst. Det babyteppet ble veldig fint, artig med litt fargeglade tepper også:)

    SvarSlett
  4. Koselig teppe. Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  5. Ååå, nydelig teppe:-) kauni er deilig, og regnbuefargene synes jeg er herlige:-)
    Nydelig orkide du har - sånne planter får jeg ikke til. De dør etter kort tid:-/
    Ha ei fin uke videre:-)

    SvarSlett
  6. Så herlig teppe. Og nydelig Orkide. Sjalet ditt i innlegget under var bare en drøm...

    SvarSlett
  7. Fantastiske regnbuefarger! Sånt blir man glad av. :-)

    SvarSlett