Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 1. august 2010

Hagesenter på Fagernes.

Juli10 596

På veg heim frå ferie stoppa me på eit hagesenter på Fagernes. Her kunne eg ha gått i timesvis, men det hadde eg/me ikkje tid til. Men masse fint hadde dei. Og litt fekk vera med heim att.

 Juli10 594Juli10 592

Dei hadde eit kjempe utvalg her i forhold til kva ein finn heima. Det kan nok verte fleire turar til Fagernes…….

 

Juli10 599  Juli10 598Då me var komne heim att så var det å ha seg ein runde rundt i hagen. Og riddersporene mine hadde kome ut i full blomst. Kjøpte meg ein ny ein på Fagernes som må plantast ned ein plass og men kor???

 

Juli10 602

 Til og med rosa som skal opp i pergolaen hadde byrja blomstra. Rosa på den eine sida og raud på den andre.

No byrja det regne att ute. Er nett ferdig å plukke jordbær. Ikkje så mykje som er modne endå…..eg treng litt varme og sol.

2 kommentarer:

  1. Lengre tid uten internett gjer til at eg posta mange innlegg på ein og samme dag.. Antageleg kjem berre det aller nyaste opp på lista di ;)

    Ser ut som de har hatt nokre flotte dagar på tur!! Kjekt å ha med seg litt nytt heim til hagen? Du har jo mykje flott der frå før óg då.. :)

    Ha ein fin kveld!!

    SvarSlett
  2. Farlig å gå inn i et hagesenter, da kommer man ut med planter og busker og.....og så kommer problemet, har jeg plass til disse:D
    Men trivelig å gå rundt å se;)
    Ha en fin dag og klem fra meg;)

    SvarSlett