Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 16. mars 2010

Sjal i mini palett

Mars09 045 

No har eg strikka min eigen variant av Multnoma sjalet. Eg har strikka det i Mini Palett frå Sandnes garn. Måtte strikke fleire omg slik at det vart større før eg byrja på mønsteret.  Og så var det om å gjera å bruka opp mest mulig av nøstet. Sjalet er avslutt med striper med havskum mønster, før eg felte av.

 Mars09 043

Mønster: Min variant av Multnoma sjalet

Garn: Mini Palett

Pinner: 3,5 mm

Mengde: Brukte nseten opp eit nøste på 100 gr.

 Mars09 040

 

Ellers så går det i diare her i huset, minste mann i huset har og kasta opp. Kan det ver noro viruset som regjerer eller berre vanleg diare. I allefall det er noko drit å ha i hus. Natt til mandag låg eg på alle fira og tørka spy frå badegulvet. Jippi…….men no er me no på betring…….berre jentungen som ikkje har hatt det.

Ellers så må de andre her i bloggverden ha ei fin veke.

8 kommentarer:

  1. Her har det skjedd mye siden sist. Flotte luer!
    og dette sjalet likte jeg; synes at de fleste blir så store;)

    Huff, ikke artig med slik sykdom i heimen; god bedring og klemfra meg;)

    SvarSlett
  2. Å, så lekkert, også i så nydelige farger!

    SvarSlett
  3. det var eit flott sjal og så fine fargar.
    Fine huer du har strikka og.
    Eg er såvidt begynt på eit sjal ,men det går seint for eg har så mykje anna eg strikkar på og.

    SvarSlett
  4. Nydelig sjal, og for noen nyyyydelige farger. Jammis.
    Ønsker dere god bedring:o)

    SvarSlett
  5. Heisann!:-)
    Det var virkelig lekkert - herlige fargekombinasjoner.

    SvarSlett
  6. Det var eit flott sjal, i herlege fargar!
    Håper at alle er friske no!

    SvarSlett
  7. Kjempefint sjal,og det ble søtt med avslutning i havskum!
    Diare er noe dritt ja!
    Håper dere alle er friske snart!!
    God bedring klem fra Wenche!

    SvarSlett
  8. Nydelige farger og fint mønster!
    God bedring til de sjuke. Ikke greit når sånne greier herjer i heimen.

    SvarSlett