Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 26. februar 2010

Fjellsport oppdatering 2

Februar10 398

Midt i bildet var starten til Kinesiskutfor under fjellsportfestivalen 2010.

Kinesiskut so startar alle samtidig på toppen og det er om å gjera å koma fyrst i mål. Vinnaren vart Steinar Ness frå Sogndal.

Februar10 398 Dette bildet viser eit lite utsnitt av same bildet. Det var 80 startande.

 

 

Februar10 429

Februar10 482

Her er dei byrja koma i mål etter å ha brukt 2.5 min frå start.

Februar10 497 Februar10 499 Februar10 502 

Me andre kosar oss i målområdet. Med pølser og kina mat. Inga Kinesiskutfor utan kinamat.

Februar10 503

 Februar10 310 Februar10 311 Februar10 312

Desse tre bildene er av Hallvard som hoppar på hoppet dei har bygd inne i storhallen. Hallvard var med og bygde dette på onsdag kvelden, så det var jo klart han skulle prøva det. Eg hadde aldri gjordt det……..ver du sikker.

Dette var eindå ein kjempe dag under Fjellsport festivalen 2010. Meir kan sjåast på Vestlandsrevyen.

I morgon er det jobb att for meg. Men eg får vel med meg siste dag på søndag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar