Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 30. september 2009

Det snør det snør tiddelibom…….30 september

IMG_4145

Denne værhanen står inne på altanen og blomstrar så fint. Utanfor (under) så snøar det.

 IMG_4146

   IMG_4143  IMG_4149

På 5 minutt så forandra det seg frå ingen snø til snøkvitt. Jippi seier ungane, no er det ikkje lenge til før me kan på ski i Hodlekve. Å nei tenkjer mora som skal ut å køyra bil i morgontidleg kl.07 og så på sommar dekk. 2 grader ute no, men kva med i morgontidleg??????? Trur de eg gledar meg NEI!

 

DENNE VINTEREN KJEM ALT FOR TIDLEG……

4 kommentarer:

  1. Huff, jeg vil ikke se/høre;)
    Men det lå hagl på marka her også imorges, så vinteren er like rundt hjørnet..brrr

    SvarSlett
  2. Uff ja det nærmar seg vinter. Tysdag morgon sopa eg snø av bilen og det var ikkje noko moro,men eg håpar det går over og at vi kan få litt fint veir før vinteren kjem for alvor.

    SvarSlett
  3. Fy og fy.......heilt skremmande med snø no.....me manglar enno mange sauer i fjellet.....

    SvarSlett
  4. Ja kjekt å bu med kysten no, her er det berre regn.Eg foretrekker det framfor slaps og glatte vegar.

    SvarSlett