Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 7. mai 2009

Til Førde og Plantasjen

IMG_2070

Kjøsnesfjorden

 

Pengar inn på kontoen og så bar det rett til Førde og Plantasjen, for å kjøpe pumpe til damman. Dei stakkars gullfiskane mine treng litt reint vatn. Pumpe vart kjøpt pluss nokre blomar. Kan ikkje reisa frå plantasjen utan. Då eg var heim atte komen så var det berre til å montere pumpe og filter. Slik vart det då, frosken fekk ei lita stråle og bekken rann fint.

IMG_2076 IMG_2074

 IMG_1998

Desse to gullfiskane pluss ein tredje er no flytt ut i dammen, då det var så fint ver. Men det er det ikkje lenger. Igårkveld snøa det ute og no er det berre 4 grader. I dammen ligg gradene i underkant av 10 grader. Heldigvis ser det ut til at det går bra med fiskane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar