Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 17. mai 2009

Gratulera med dagen alle saman…….

Mai09 131So var feiringa for vår del over. Stasen er vrengt av og det er kome på litt meir behagelige klede.Mai09 058

Sjølv om det er helligdag så bryr ikkje han seg om det. Så eldste guten han kløyver ved. Han fekk ein liten vedkløyver, som nokon skulle kasta. So no er livet verdt å leva, tykjer han. Eg ser vel ikkje den guten meir. Jobbe, jobbe kløyve. 

1 kommentar:

  1. Tenk at du bor i Sogndal i Sogn. Jeg var faktisk i Kaupanger 17 mai! Det må vel være verdens fineste sted!!
    I midten av Juli skal vi tilbake dit, for datteren skal giftes i august (stavkirka i Kaupanger).
    Ha en forsatt fin søndag,
    hilsen Randi

    SvarSlett