Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 5. august 2012

Vest til ein liten tøffing.

DSC08852DSC08854

Her stiller gutungen villig opp som modell (not). Difor er bildene av dårleg kvalitet. Lite fine kan du sei Smilefjes Men dei gjere no nytten sin.

Mønster: http://www.ravelry.com/patterns/library/s22-42-luca---boys-vest-with-textured-pattern-in-karisma-superwash

Garn: Lima.

Pinnar: 3 mm og 3.5 mm.

Storleik: ca 9 år.

DSC08856DSC08857

I dag har eg ikkje gjort noko som hels. Skulle klyppa plenen…plenklypparen starta som berre det…heilt til eg skulle tøma den for gras…då starta den ikkje….så no står den midt på plenen…kanskje den starta att snart…..

5 kommentarer:

  1. Følger turgåinga di. Fin vest. Han vart jo skikkeleg fin over bringa :-)

    SvarSlett
  2. Skikkelig fin vest i ei grei guttefarge! Vil tro denne kunne vært brukandes i voksen størrelse også.

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så tøff vest. Modeller i den alderen er ikke alltid innstilt på modelloppdrag...

    SvarSlett
  4. Flott vest du har strikket:-)

    SvarSlett