Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 19. september 2011

Aade Long i posten-

IMG_0402IMG_0403

Garn i posten igjen… alltid like spennande å bestille garn på nettet. Denne gongen var det frå denne nettbutikken HER . Ikkje alt er like lett å forstå, når noko er på engelsk og noko på? eit eller anna språk. Pakken er sendt frå Israel, så kanskje det er det språket frå det landet. Ikkje veit eg. 229 kr vart trekkt frå kontoen, noko som ikkje er gale for 260 gr regnbogefarge og 180 gr svart-grå-lilla. Fine fargar var det, men det luktar veldig av sau…

Kva det skal bli av dette garnet er for tidleg å sei Smilefjes 

IMG_0405IMG_0406

Når Hallvard ikkje er flink til å finne vatn til hønene sine, så finn dei vatn andre stader. Hagedammen er då det beste alternativet….

IMG_0385IMG_0386

13 kommentarer:

  1. Så flotte farger i det garnet!
    Om det lukter sau, kan du i hvert fall være sikker på at det er ull - jeg liker den lukta :)
    Du kan sikkert trylle fram mye fint av det, jeg håper vi får se!
    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Så gøye farger i det garnet!! Slik vil jeg bestille, takk for link!

    SvarSlett
  3. Det er hyggeleg at det er fårikåltid då ;-). Gilde fargar.

    SvarSlett
  4. Men dette er jo KAUNI - som finnes hos norske leverandører, feks

    http://www.knitting.no/

    SvarSlett
  5. Astrid: er aade long og kauni akkurat det samme då? Trudde det var to forskjellige eg.

    SvarSlett
  6. Så spennende med nytt garn. Og morsomme bilder av hønen.

    SvarSlett
  7. Å så flott, jeg likte godt det med alle fagrene. Regner med lukta forsvinner etter vask.
    Ha en fin kveld, må inn å se på linken din;)
    Klem fra mæ;)

    SvarSlett
  8. Nydelege fargar! Spennande å prøve nytt garn!

    SvarSlett
  9. Hei på deg :)
    Legg meg til som følgar eg, kjekt at det er fleire bloggara i Sogndal ;)
    Skal sei du er ein kløppar til å strikka!!! Imponert :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  10. Så hyggelig at du vil være med på blogglotteriet mitt! :)

    Alltid morsomt å få garn i posten! Fine farger på dette. :)

    SvarSlett
  11. Så flotte farger. Blir morro å trylle noe fint ut av dette her;-))

    SvarSlett
  12. Så fint og spanande garn du har fått i posten. Ikkje noko å seie på prisen, nei. Ha ein fin søndag!

    SvarSlett
  13. står i linken din at aade long og kauni er det samme!

    SvarSlett