Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 25. juli 2011

Tunge tankar

Ein fridag etter arbeidshelg og før fira tidlegvakter, har vorte brukt til ingenting. Sov litt lenge, og konstatert at det framleis regnar…..og har då resten av dagen strikka og strikka. No er eg faktisk litt lei det og. Ikkje gidd eg kle godt på meg for å gå ut heller….men har vore ute og gjett hønene mat.

Er tung i hovudet etter alt det triste som har rulla på tvskjermen sidan fredag. UFATTELEG trist og at det går an. Minste guten på 9 har tatt dette tungt. Ikkje det at han kjenner nokon som er råka av dette. Likar ikkje at me set på verken radio eller tv. Det er nesten umulig å ikkje få det med seg. Går nesten ikkje an å skifte kanal heller, for det er det same triste på alle kanalar. Stakkars ungar som får alt dette med seg…og som har mange spørsmål…..som ikkje det alltid er like lett å svare på. Alt det som har skjedd er tragisk, men må det gå på ALLE kanalar heile døgnet? Kan ikkje ungane og dei gamle få fri???

3 kommentarer:

  1. Det går ann å slå av tv og radio og internett en stund. Eller skifte til kanaler som ikke viser nyheter om man har slike kanaler, f.eks. TV3. Eller sette på en dvd.
    I disse dager tror jeg nok det har vært et enormt informasjonsbehov for veldig mange, selv om det er ufattelig trist, eller kanskje nettopp derfor.

    SvarSlett
  2. Har selv gått i en døs etter dette, Tv'n står på, jeg vil jo vite, men skjønner at ungene reagerer, så her gjelder det å snakke som best en kan.
    Godt å se samholdet og omtanken i kjølvannet av tragedien.
    Ha ei fin helg, bare stikk innom:O)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Alle er nok sterkt preget av hendelsene på Utøya og i Oslo.
    Når ofra får et ansikt gjør det vondt. Vi har forsøkt å komme tilbake til ferielivet igjen. Men tankene forsvinner fort tilbake til tragedien.

    Om du har lyst på en liten overraskelse i posten (når jeg kommer hjem neste helg)så send meg adressen din på epost: anjohns@online.no

    Ha en fortsatt fin kveld;)

    Sommerklem fra Ann-M.

    SvarSlett