Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 17. januar 2011

De vert vel lei alle vottane mine?

DSC00304DSC00305

Har strikka endå eit vottapar. No kjenner eg at eg byrja vert litt lei vottar. Men slik er det no når ein skal strikka fleire par på kort tid. Framsida har eg funnet på nettet. Baksida har eg henta frå votteboka til Terri Shea og tommelen henta eg frå ei anna vottebok. Eit heilt arbeid å teikne alt over på ruteark. Vottane er passleg breie, men kunne godt ha vore litt lengre. Men passar heilt fint til meg då, men so har ikkje eg så store hender Smilefjes

Mønster: litt her og der.

Garn: pt 2

Pinnar: 2 og 2,5 mm.

Her har slusene vore opne siste dagane. Fint ver å halda seg inne i Smilefjes

8 kommentarer:

  1. De ble jo riktig fine. Har lenge tenkt på at jeg skulle få laget meg et par også, men så er det jo så mye jeg gjerne vil gjøre... men tiden rekker ikke til :(
    Ha en forsatt fin kveld.

    SvarSlett
  2. Du strikker de herligste votter!
    Skulle tro jeg ikke strikket når en leser mine innlegg, men det gjør jeg:O) Har bare ikke vært noe å legge ut; og noe må jeg jo skrive:O)
    Kos deg i regnværet, klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Regn?
    Passer bra å gjøre noe man har dilla på!
    Du med votter, jeg med nisser, man holder på til man er lei!
    Noen strikker sokker, noen sjal, de holder på til de er lei!
    Sånn er det bare!

    SvarSlett
  4. Så flotte votter. Likte virkelig mønsteret du har klart å sette sammen :-)

    SvarSlett
  5. Blir aldri lei av så fine votter som du lager!!

    SvarSlett
  6. Herlige votter.Masse fint du strikker.

    SvarSlett
  7. Enda fler flotte votter fra deg.
    -OG du er på jakt etter enda en vottebok:)
    Ha en fin uke..

    SvarSlett