Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 18. februar 2009

Strikka skyggelue



Elste guten ville ha ei strikka lue med skygge på så då var det berre å setja i gang å laga ei. Dette vart den fyste eg laga. Den er strikka i Smart. Oppskrifa er henta frå eit Per Gynt hefte. Denne passa så godt til strikka jakkene mine så då beholdt eg den sjølv.








Den neste eg strikka var i Viking Superwash i turkis med svart mønster. Mønsteret på denne laga eg sjølv.













Minste guten ville og ha ei så den vart i svart med turkis mønster som eg og laga sjølv. Denne er og strikka i Viking Superwash. så ingen av luene er like, sjlv om eg har brukt same oppskrifa på alle tre.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar