Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 9. mai 2011

Gensar til Ulrik.

april11 017april11 018

Denna gensaren har legt ferdig ei stund, men har ikkje vorte blogga. Eg kan jo ikkje legga ut fleire innlegg kvar dag. Då trur de et ikkje gjere noko anna enn å strikka Smilefjes Eg er no litt på jobb og, 88.5% pluss laurdagane på sy og strikkebui. Likevel brukar eg mykje tid på stikking, tiltider alt for mykje. Iallefall vinterstid, no merkar eg at det vert mindre og mindre på denne tida. Er meir ute i hagen. Jaja nok om da.

april11 019april11 020

Mønster. Dale babyhefte? eit av dei nyaste.

Garn: Dalebabyull, det beste.

Pinnar: 2 og 2.5 mm.

Storleik: 2 år.

I dag sit eg heima og tykjer synd i meg sjølv. Er vorten skikkeleg forkjølt og har vondt frå armane og opp i hovudet. Ute skin sola og eg orkar ingenting.

Ha ein fin mai dag allesaman.

14 kommentarer:

  1. God betring Linda! Nydeleg mariusgenser. OG, ja, vi trur ikkje du gjer anna enn å strikka og gå på fjellet ;-). Alltid kjekt å koma inn på bloggen din og få utsyn over fjorden :-).

    SvarSlett
  2. Så nydelig genser. Fin med raglandfelling. Stakkars deg da. Håper forkjølelesen går raskt over. God bedring !

    SvarSlett
  3. Nydelig genser, og flott tunika i innlegget under også. Så fint du strikker..

    SvarSlett
  4. Dette var en aldeles nydelig genser. God bedring.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin genser rett og slett! Den tunikaen du har nedover på siden din er også veldig fin! :)

    SvarSlett
  6. Det var ein flott gensar i fine fargar :) Ynskjer deg god bedring :)

    SvarSlett
  7. Så flott genser du har laget og herlig farge. Alltid kjedelig å være syk men plei deg selv og kos deg masse så godt du kan , god bedring , klem fra Bente.

    SvarSlett
  8. Heldige Ulrik som kan se fram til en vinter med deilig ullgenser. Virkelig fin. Artig nytt mønster.
    Riktig god bedring! Hilsen Hedi

    SvarSlett
  9. Nydelig genser. God bedring til deg:)

    SvarSlett
  10. Så flott genser du har strikka!! Ynskjer deg god bedring:))

    SvarSlett
  11. Heldige Ulrik og uheldige deg!
    Genseren var skjønn og så håper jeg du blir raskt bedre:)

    SvarSlett
  12. Kjempe flott genser- ekstra fin mot det hvite stakittgjerde.
    Tunikaen i forrige innlegg likte æ å veldig godt, kunne tenkt mæ en sjøl, men i litt andre farga da....

    SvarSlett
  13. Tusen takk for hilsen på bloggen min!
    Så fint at du blle fornøyd med "uglene" ;-)

    Ja, det er noen som tror at jeg også holder på med håndarbeid hele dagen. Men slik er det altså ikke, selv om jeg unektelig liker meg ved symaskinen..

    Nå har jeg kost meg med å lese den vakre nynorsken du bruker. Og så har jeg beundret alt det fine du lager.Nydelige strikkearbeider!

    Lykke til med syinga. Gi meg gjerne en ærlig tilbakemelding på mønsteret.
    Trekantvesker egner seg også kjempegodt til strikkevesker, og størrelsen på mønsteret er lett å regulere.
    Klem fra Torunn

    SvarSlett