Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 4. mars 2010

Ishbel nr 4

IMG_5396Mitt fjerde Ishbel sjal. har vore ferdig ei stund, har lagt ei stund til blokking og har vorte fotografert for ei stund sidan. Så her tar ting tid fortida. Når ein går med smerter i hofta/ryggen så begrensar dagane seg. Nok om det.

Garn: Saffron

Pinner: 4mm trur eg.

Mønster: Ishbel

 IMG_5391 IMG_5392  IMG_5395

6 kommentarer:

  1. Fantastisk fint og flott sjal!!
    Og so flotte fargar på garnet under her!!

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal, snakk om flortynt og lekkert.
    Og så flotte farger på garnet i innlegget under. WOW, slikt like eg;o)
    Ha en flotters aften.

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så mye fin meisegarn du har fått tak i du også:-) Jo, det blir litt dyrt, men jeg pleier å enten bestille 1 hespe eller 5. Da går det opp i opp med samlet toll og fraktutgifter, og 5 hesper blir ikke dyrere enn 1 pr. stk. Dette fordi Wollmeise pakker inntil 5 i pakken, og det blir ikke tilsvarende mer toll om det er 2, 3, 4 eller 5 i pakken. Om du forstår hva jeg mener? Det er mange WM-damer som har regnet på dette. For 5 meiser må jeg ut med ca 1000 kr, inkl frakt og toll, og da får jeg 800 gram garn, det blir altså 125 kr for 100 gram. Og da blir det ikke så dyrt garn - husk det har en fantastisk kvalitet, og nydelige farger. Det er mye, mye garn som er dyrere enn dette ute på nettet...
    Ha en koselig dag!
    Ps... flott Ishbel du har strikket? har ikke prøvd det garnet, men har lyst. Hvor mye koster det?

    SvarSlett
  4. Nydeleg sjal i fine fargar :) Eg har strikka 2 Ishbelsjal, og alle blir så forskjellege alt etter kva garn ein brukar. Flott garn du har kjøpt og!

    SvarSlett
  5. Heia! Nydelig sjal du har strikket. Flotte farger. Jeg liker også godt å strikke Ishbel, er ferdig med 3 stk, men har flere i tankene.

    SvarSlett
  6. Lekkert sjal du har strikket! Saffron har så mye fint garn!

    SvarSlett